Voorbereidingen in actie

Na onze geweldige reis naar Australië zijn Oma en ik toe aan iets nieuws. Toen wij hoorde dat onze gemeente een reis naar Israël aan het plannen was, hadden wij ons meteen aangemeld. 

Oma en ik zijn beide extreem druk met alle voorbereidingen. Oma is naar de informatie avond geweest en ik naar school. Oma heeft de paspoort gegevens ingeleverd en ik mijn eindverslag. Oma heeft haar paspoort in januari al in orde gemaakt en ervoor gezorgd dat ik deze vorige week nou eindelijk ook had laten verlengen.

Oma was eigenlijk vooral druk met de voorbereidingen, maar nu zijn de rollen even omgedraaid. 

Oma ligt de hele dag op haar luie kont in bed en ik heb de blog vast in orde gemaakt. Ik heb genoeg geld gespaard, heb een goede rugzak gekocht en mag als het goed is mijzelf volgende maand officieel 'Juf' noemen. Zo kunnen wij zonder stress het avontuur tegemoet gaan. 

Voordat we naar Israël gaan, ga ik als luxepaardje ook nog even een maand langs Thailand. Hiervoor zal ook een blog gemaakt worden. De link van deze blog zal te vinden zijn onder het kopje: Room en Oom digitaal. Wees gerust, ik zal mijn enthousiasme voor Israël daar zeker niet verliezen. Ik neem een Israëlische glossy mee.

Oma blijft in die tijd nog steeds op bed. Zij moet herstellen van een botbreuk die zij opliep door met haar fiets een salto te maken. Met wat liefdevolle verzorging en gebed is zij zo weer de oude en gaan wij binnenkort springend en huppelend naar Schiphol.

Voor nu is er hier nog niet veel te beleven, maar rond oktober zullen de pagina's per dag worden gevuld met posts op de hoofdpagina en foto's op de fotopagina.

Groetjes Thuis en tot wij wederposten,

Room & Oom

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jeruzalem

Golgota

Laatste dag, laatste post.